にじいろふうせん

バルーンアート活動のいろいろを書いています。

3・周・年☆ - 3rd anniversary -

今日は、私の、パフォーマー歴3年の、記念日でございます‼
Today is the 3rd anniversary of my performer career.

アンキアみずきスペシャル

昨晩は日付が変わってからの就寝となり、いち早く知人からお祝いメッセージをいただいてうはうはしておりました😊
Last night, I went to bed after the date changed. And I noticed a congratulatory message from my friend who is Spanish. So I was very happy then.

1年目、2年目はがむしゃらに走り続けてたみたいで、全く意識することのなかった10月18日。
I didn't realize the day in the first year and the second year. Perhaps because I was concentrating so hard in doing my performance.

今年に入ってから何故か初めてお会いする方が増えたみたいで、 『もう何年やってるの?』 と聞かれることが多くあり『2年半くらいです、もうすぐ3年です』…と答えてるうちに、自分の意識下にすごく残るようになりました。
I met a lot of people who I haven't known before. And they asked me the question as usual, "How many years do you do your performance?". The question always made me to recognize that it was almost 3rd anniversary.

普段だったら細かいこと覚えてられない性格ですが、ブログの過去ログを追っかけると発覚するんですね(笑) デビューした日は、10月18日だった、と。
I can't remember small things normally, but the web log has all of the articles I wrote. So I can realize the day of I did my performance for the first time.

ということで、今日は、よく行くお店にお祝いディナー食べに行きました‼
I went to the restaurant to have special dinner where I go many times for celebrate.

アンキアキタさんと

懇意にしてくださっているマスターと乾杯💖
I was toast with the chef who I'm on good and neighborly terms.

アンキアキャビア

人生初キャビアI had caviar for the first time in my life!!

アンキア

美味しいものたくさん食べて、本当に素敵な日を過ごすことができました♫
I had really good time there.

今日は雨でした。 It was raining today.

ことわさで“雨降って地固まる”ってことばがありますね。
As the saying goes, 'After a storm has comes a calm.'.

つまり、私はこれからもずーーーっとパフォーマーていられるってことだ、って勝手に解釈してます(笑)
It means that I can be the performer forever!!! :)

皆様、いつも応援ありがとうございます。 これからもますます頑張って楽しいパフォーマンスして行きますっ‼
Thank you for cheering me, everybody!! I make effort to do my fun performance for you!!