にじいろふうせん

バルーンアート活動のいろいろを書いています。

やっと完治

昨日の日記を書いていて、書き忘れていたコトを思い出したんですが(笑) ワタクシ、2月末に胸にヒビ入れてました😱
When I was writing yesterday's blog, I remembered what I had sore chest. I got hurt around 20th of February.

3月は過去最高にパフォーマンスのお仕事が忙しかったんですが、こんなときに限ってやらかすか私ー💦って感じでございました……
Last month was the busiest month in my performer life. I thought I was very stupid...

バルーンアートパフォーマンス

実はかなりの痛みに耐えながらパフォーマンスしていた@農業センターon3月10日。
In fact, this picture of me stood pain during doing my performance at the park on 13th of March, too.

当たり前ですが、バルーンひねるのも痛い、なんだったらパフォーマンスの最中にやる口吹き(口でバルーンを膨らませること)はかなり痛くて泣きそうなほど。
Positively, to blow up balloons using my mouth was very hard for me.

それでも何ごとも無かったかのように当たり前にやるのが、プロフェッショナル私(自分で言う)
Even though I wanted to cry, I did it as usual without tears. Because I'm professional!!

…いや、怪我して早々1度だけ、お客様の前で半泣きで暴露したことあったなぁ💧
...It's a bit lie. Only once, I told to the audience about my pain chest.

痛みのせいで自分が納得出来るパフォーマンスが出来なかったことが悔しくて、最後のご挨拶でお客様に謝りました。
Because of it, I often didn't my performance well in March. I really want to apologize.

でも、たった一度きり。 怪我してすぐの2月24日の農業センターだったかと記憶しています。 それ以降も痛みと闘いながらのパフォーマンスでしたが、言い訳や泣き言は言いたく無かった。
After that, I always did my performance with my painful chest. However, I didn't want to say whining or apology.

とにかくその時その時、自分が出来る限りのパフォーマンスをすることだけに力を注いでました。
I just did my best for doing my performance every moment.

そしてようやく、完治した‼って言える状態まで来ました🎶
Finally, I can say it's fully-healed!!!

お友達に『怪我してないところ見たこと無い』とまで言われてしまうワタクシですが、これからも怪我しないように色々頑張ります(笑)
One of my friends said, he never seen me without any problems.... I don't think so! :(