にじいろふうせん

バルーンアート活動のいろいろを書いています。

すごく久しぶりでもバルーンアート教室

【※2017年5月、閉講いたしました】

ちょっと間が空きましたが、バルーンアート教室でした。
Today, I went to the balloon art classes as a teacher.

先月、一週間前にずらしてもらったからなー。
It was a long time from last lesson. Because I changed the day in last month.

にじいろ風船師みずきのバルーンアートのさくら

今日作ったのはこの子たち。 私がものの見事に見逃した桜たちです(笑)
Today's subject was making Sakura which I missed wonderful moment of full blossom.

バルーンアート講座

春だからねっ🌸
It's spring, so I chose it!

終わった後は、英会話教室のお花見と言う名のただの飲み会でした(笑)
After the class, I went to a drinking party with my English school teacher, staffs and the other students.

先日、リハビリの先生に 『スケジュール見たけど、なんか忙しそうだね~』 と言われましたが、ちゃんと遊ぶ時間もあるんですよ。
My rehabilitation trainer said, I seem really busy. It's true. But I can make the time for everything enjoyable.

お誘いには出来る限り乗るようにしてます。
If someone invites me, I go the place as much as I can.

ピンクの服

お花見会、ドレスコードがありまして、女子は桜色でした。
The party had a dress code. Women must wear something pink, men must wear something green.

と言うコトで、ピンク大好きっ子なワタクシ、ありとあらゆるところがピンクです(笑)
I love pink so much. So I wore pink clothes.

実はコレに桜バルーンアートもプラスして行きましたら、スタッフさんにちょっとパフォーマンスしてくれない?とお願いされまして、調子こいて一個だけ作って来ましたよー🎵
Also I brought Sakura balloon!! When one of the staffs saw it, she became to want to watch my performance. That's why I did a part of my performance during the party.

何にも写真ないので紹介し切れませんが💦
I can't explain it well because I haven't taken any photo...

皆さん楽しんでもらえたみたいで良かったです❤
All of the party participants seemed to enjoy my performance. So, I was very happy to see their smiles!