にじいろふうせん

バルーンアート活動のいろいろを書いています。

I met my Spanish friend again!

先日のブログで書いたスパニッシュのお友達に、また、会って来ました💖
I met Spanish friend again who I wrote the other day on this blog.

八阪神社

東京駅で別れる時、 『I promise you to see you again.(私は、またあなたに会うと約束します。)』 なんて仰々しくお互い挨拶したのにも関わらず(笑)
When we separated at Tokyo station, we promised see again solemn though.

というのも、彼が一度名古屋に来ようと試みてくれたからなのです。
Because he would try to come to Nagoya last Saturday.

それが先週の土曜日で、私が福岡に居た日のこと。
But I wasn't in Nagoya on that day.

なので、来ないでとお願いし、また私から会いに行くよと言ったのですが、 まー、気の合わないこと合わないこと(笑)
That was the reason, I asked him not come here on that day. After that, he tried to make an appointment for me.

お互い、日にちスケジュール調整して、3度目の正直。
昨日、ようやく会うことが出来ました‼
We changed our schedule a few times. Finally, we could see again in Kyoto yesterday!

今回、2人で撮った写真も彼を撮った写真もないので💦
唯一撮った八坂神社での写真ぺたり。
I forgot taking any pictures with him. I only took this picture.

私、何度か京都訪れてるはずなんですが、八坂神社初めてだったんですねー
Even though I've been to Kyoto many times, it was the first time visiting Yasaka temple.

レーニングに行く日だったので一緒に居られたのはごく短い時間ではありましたが、彼がスペインに帰る前にまた会えるとは思ってもみなかったので、本当に嬉しかったです!
I had to go to take training yesterday, so I couldn't be with him for a long time. But I was glad to see him again before he is going back to Spain.